Contact Shop tenhoope.nl

Reparatie procedure bij tentreparaties.nl

Wanneer u uw tent bij ons atelier gaat aanbieden voor service of reparatie volg dan de volgende procedure:

Stap 1

Markeer alle gebreken.

Markeren kunt u doen door de defecten af te plakken met schildertape.
Het is ook mogelijk om er een touwtje of elastiek om te binden.
Defecte ritsen kunt u het best markeren met een kaartje.
Een tekening of foto meesturen kan ook verduidelijken.
Stap 2

Vul het reparatieformulier in.

Wanneer u uw tent bij ons wil aanbieden voor service of reparatie hebben wij enkele gegevens nodig.
Hiervoor vragen wij u het reparatieformulier in te vullen.

Vul bij voorkeur het formulier online in.
Maar het is ook mogelijk om het formulier te downloaden.

Voor een snelle afhandeling vragen wij u het formulier volledig in te vullen.

Reparatieformulier online Klik hier voor het reparatieformulier online.

Reparatieformulier pdf Klik hier voor het reparatieformulier als PDF bestand.

Stap 3

Transport.

Brengen
Wanneer u de tent komt brengen kan dat tijdens de openingstijden.

Klik hier voor de meest actuele openingstijden.


Versturen
Bij het versturen kan de tent goed verpakt naar onderstaande adres gestuurd worden:
Ten Hoope Recreatie
Holtmark 1-A
7217 PP Harfsen.

Stap 4

Afhaalmelding.

Wanneer de tent klaar is krijgt u van ons bericht.
Daarna kan de tent weer opgehaald worden of u kunt ervoor kiezen om de tent te laten terugsturen.

De doorlooptijd van tentreparaties is in de regel 15 werkdagen.

Klik hier voor de doorlooptijd op dit moment.
<